Районна газета

ЮСТИЦІЯ СУМЩИНИ: З РАДІСТЮ ВРУЧАЄМО ПЕРШИЙ ДОКУМЕНТ

Органи державної реєстрації – перші помічники кожної людини, адже забезпечують супровід в більшості важливих знакових подій, починаючи з народження

За два місяці цього року працівниками органів юстиції Сумщини  складено 1254 актових записів про народження. Найбільше малюків  народилося у місті Суми – 545, в Конотопському районі – 145, в Шосткинському районі – 91, в Роменському та Охтирському районах – 76 і 68 відповідно.

#МАСКИШОУСТОП: НОВЕ У СПІВПРАЦІ БІЗНЕСУ, ПРАВОЗАХИСНИКІВ ТА ДЕРЖАВИ

Для українського бізнесу та підвищення інвестиційної привабливості країни в цілому великого значення набув закон, який у суспільстві назвали  #МаскиШоуСтоп

Він покликаний припинити свавілля силовиків та ліквідувати проведення безпідставних масок-шоу на підприємствах.

ПРОТИДІЯ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ – НОВИЙ НАПРЯМОК ПРОЕКТУ МІН'ЮСТУ «Я МАЮ ПРАВО!»

У рамках загальнонаціонального проекту Міністерства юстиції «Я МАЮ ПРАВО!» стартує новий пріоритетний напрямок: захист прав жінок і дітей – протидія домашньому насильству

З метою повної імплементації нового законодавства про протидію домашньому насильству Міністерством соціальної політики України як національним координатором в цих питаннях було започатковано міжвідомчу співпрацю щодо захисту прав дітей і жінок.

ЯК ОТРИМАТИ ЗАРОБЛЕНУ ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ

Консультує Міністр юстиції України Павло ПЕТРЕНКО

ПОСЛУГИ РЕЄСТРАЦІЇ: ЗОВСІМ ПОРЯД, НЕ ВИХОДЯЧИ З ДОМУ

Послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану стали доступнішими завдяки Веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», який створений для надання послуг за європейськими стандартами: без черг, оперативно, у зручний час

Завдяки порталу фізична особа може подати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу, зміну імені, внесення змін до актового запису цивільного стану, здійснити попередній запис на відвідування відділів державної реєстрації актів цивільного стану, отримати консультації працівників відділів, повторно отримати документи через мережу Інтернет.