Районна газета

РЕЄСТРУЙТЕСЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України – сучасний спосіб надання інформації, дистанційного обслуговування громадян за допомогою сучасних електронних сервісів

Ще з 1 жовтня 2012 року розпочав свою роботу Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою  http://portal.pfu.gov.ua. Протягом цього часу постійно змінювалися та удосконалювалися його функціональність та зручність у користуванні.

Електронний ресурс Пенсійного фонду надає унікальну  можливість кожному громадянину індивідуально здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на його соціальні права. Кожна застрахована особа має можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію. Перевагою Веб-порталу електронних послуг Фонду є, зокрема, можливість дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до територіальних органів пенсійного фонду (формування запитів на попередню підготовку документів, можливість подачі скарг). Також користувачі Веб-порталу за допомогою електронно-цифрового підпису (ключа ЕЦП) мають можливість заповнити звернення на призначення/перерахунок пенсії та надіслати його до підсистеми «Звернення».

Для реєстрації на Веб-порталі необхідно лише один раз звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою та документами (паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера), отримати реєстраційний код, що займе не більше 10 хвилин. Завершити реєстрацію можна потім в будь-який зручний момент, зайшовши на веб-портал в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), обравши пункт меню “Зареєструватися”.

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості Веб - порталу. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.    

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.  

Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

 Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Для отримання більш детальної інформації та реєстрації на Веб – порталі громадяни можуть звернутися до спеціалістів Буринського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області за адресами:

м. Буринь, вул. Пилипа Орлика,6

м. Путивль, пр.-т. Іоанна Путивльського,34